آ
-
آزاد دیسفانی، زهرا
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
ا
-
افتخاری، جابر
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
-
امامقلی وند، فاطمه
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
ب
-
بخشی جهرمی، مسیح الله
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
برادران حقیر، مریم
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
برزگر پیرالقر، محمدرضا
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
-
بهفر، زهرا
آسیبشناسی فرایند مصاحبه، گزینش و انتخاب داوطلبان ورود به حرفه معلمی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 114-83]
پ
-
پاشایی، محمدرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
ت
-
ترک زاده، جعفر
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
ث
-
ثامتی، ناهید
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
ح
-
حسین پور، جعفر
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
حسینی، طاهره سادات
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
-
حیدری، محمدحسین
بازشناسی مؤلفههای شاگردپروری در تربیت اسلامی با تکیه بر سلوک معلمی شهید ثانی و ملامحسن فیض کاشانی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 332-307]
د
-
دراج، نسترن
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
-
درویشی، دنیا
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
-
درویشی، مریم
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
-
دوستی، وحید
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
ذ
-
ذاکری، مختار
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
ر
-
رامشت، شهرام
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
-
رستگار، احمد
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
-
رستمی، مریم
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
ز
-
زارعی، محمدحسین
شناسایی ویژگیهای فردی و تخصصی معلمان دوره ابتدایی برای تدریس در شرایط بحرانی(مورد مطالعه: شرایط بحرانی کووید-19) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 158-141]
-
زینلی زاده، سیمسنه
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
ش
-
شوندغربی، الهام
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
ص
-
صداقت زاده، میثم
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
-
صفری، محمدحسین
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
صفری، محمود
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ مثبتاندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 280-241]
-
صیف، محمد حسن
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
ع
-
عباسی، حسین
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانشآموزان دختر کلاس ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 29-1]
-
علی زاده، سیما
ارائه مدل علی روابط رهبری خدمتگزار و اشتیاق کارآفرینانه باتوجهبه نقش واسطهای جوسازمانی در میان دبیران فنی و حرفهای ناحیه یک شیراز [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 240-213]
-
عنایتی زاده، فاطمه
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
غ
-
غلامی، اعظم
تأثیر کاربرد روش اسکمپر بر میزان پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان در آموزش مجازی درس زیستشناسی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 48-31]
ف
-
فریدونی، معصومه
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
-
فقیری، محمد
بررسی و مقایسۀ سبک نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 140-115]
-
فیاضی، مینا
ویژگیهای مربی شایسته در اندیشه شهید مطهری [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 200-179]
ق
-
قرونه، داود
شناسایی شایستگیهای مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهد [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 212-185]
-
قشقایی، فرشته
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
ک
-
کاووسی، اسمعیل
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
کبیری، مسعود
مدلسازی نقش عوامل در نگرش معلمان به پژوهش و ارائه چارچوبی برای ارتقای آن [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 306-281]
-
کرماج، ولی احمد
بررسی رابطۀ بین شایستگیهای مدرسان و تجارب دورۀ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 178-151]
-
کریم زاده، نازنین
تبیین رابطه استفاده از فضای مجازی با تربیت اخلاقی (بعد فردی) دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر همدان (سال تحصیلی 1401) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 238-201]
گ
-
گرمابی، حسن علی
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
گلستانه، مهشید
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
م
-
محسنی، طاهره
نقش معلمان در تمدنسازی با تأکید بر هویت دانشآموزان مبتنی بر منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 268-239]
-
محمد اسمعیلی، فائزه
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
محمدی، محمود
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشآموختگان در دروس تخصصی رشته آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 150-127]
-
مرادی، رحیم
تجربۀ زیستۀ معلمان از دورههای آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
-
مصطفوی، سودابه
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
-
معظمی، مجتبی
شناسایی راهبردهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 316-289]
-
منصوری، سیروس
تجربۀ زیستۀ معلمان از دورههای آموزش ضمن خدمت: یک مطالعة پدیدارشناسانه [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 82-51]
-
موسوی، سید محسن
نقش رشته تحصیلی دوره متوسطه با عملکرد حرفهای فارغالتحصیلان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 64-49]
-
موسوی، سیدمحسن
کاوشی در توجه به مقوله صنعت در کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم ایران: یافتهها و راهکارهای بهبود [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 50-27]
-
موسوی، فرانک
واکاوی ابعاد و مؤلفههای آموزش عملگرا در درس علوم تجربی مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 288-269]
ن
-
نامی، کلثوم
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
-
نبوی، سید صادق
بررسی چگونگی ارزیابی مؤلفههای مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به حرفه معلمی در ایران [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 126-91]
-
نصرتی هشی، کمال
مسئولیتپذیری دانشآموزان در کلاسهای مجازی در عصر کرونا: چالشها و راهکارها (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت) [دوره 9، شماره 15، 1402، صفحه 90-65]
و
-
ولیپور هفشجانی، شهناز
روایتپژوهی آثار اجتماعی مشارکت ملی مدیریت بحران کرونا بر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد پدیدارشناختی) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 184-159]
-
ولی زاده، مطهره
تجربیات زیستهی معلمان دورهی ابتدایی از فرصتهای اجرای درسپژوهی (مطالعه موردی: آموزش و پرورش ناحیه 1 شهر بندرعباس) [دوره 9، شماره 16، 1402، صفحه 26-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد